top of page

טיפים לאסטרטגיית מכירות מוצלחת ושימוש בפעילות לקוח סמוי לשיפור מתמשך

עודכן: 20 בפבר׳ 2023

בין אם אתם בתחילת דרככם בתחום או בעלי ניסיון של שנים בתחום המכ

sale

ירות, תהליכי העבודה למכירה נכונה עוברים כחוט השני בכל תחום ומוצר אותו אנו מבקשים למכור.

הניסיון מלמד שהקפדה על כללי אצבע שכאלה, יכולה לעשות את ההבדל בהשגה ומימוש הפוטנציאל והגדלת הרווחיות.

על בסיס הידע הרחב המצטבר מידי יום בארגון בהפעלת מערך לקוחות סמויים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למקסם את מלוא פוטנציאל המכירות.


הכר את המוצר שלך מבפנים ומבחוץ:

כדי למכור ביעילות את המוצר, עליך להבין ולהכיר את התכונות, היתרונות ואת הייחודיות של המוצר עצמו. כמו כן הכר את מתחריך, מה היתרונות של המוצר המתחרה, כמו גם את חסרונותיו. הקפד שלא להשמיץ את מתחריך, הלקוחות מזהים זאת.


לחזק את הקשר האישי עם הלקוח שממולך:

אנשים קונים מאנשים/נציגים שהם סומכים עליהם, אל תתפתה להוביל ולהגיע לשלב המכירה והסגירה, עשה מאמץ כדי להכיר את הלקוחות שלך, ליצור קרבה ושיח אישי, להבין את מלוא מערך הצרכים שלהם ולהתאים את תהליך המכירה והסבריך לצורך זה.



השתמש בנתונים ובטכנולוגיה לטובתך:

מעקב אחר מדדי המכירות שלך ושימוש בכלים כמו תוכנה לניהול קשרי לקוחות יכולים לעזור לך לקבל החלטות מושכלות יותר. אם יש ברשותך מידע על הלקוח שלך, עשה בו שימוש, שקף לו מידע, הראה לו שאתה מכיר ומוקיר אותו וחזק את התחושה שהוא הגיע "הביתה"


שפר ללא הרף את כישורי המכירות שלך:

למידה מהצלחות לעיתים טובה יותר מלמידה מכישלונות, בתום כל מכירה מוצלחת הקדש דקה אחת להבין מה עשה את ההבדל ולמד מנקודות אלה. תמיד אפשר להקליט את השיחה עם הלקוח, תופתע לגלות כמה ניתן ללמוד הקשבה חוזרת שכזו.

מוכרנות היא מקצוע לחיים ורלוונטית לכל תחום בחיינו (גם במריבות עם בן/בת הזוג), השתתפו בסדנאות וכנסים, קראו ספרי מכירות וחפשו משוב מהמנהל או עמיתים שלכם כדי לשפר ללא הרף את כישוריהם.


השאר מאורגן ותעדוף את הזמן שלך:

מכירה נכונה היא לא תחרות של מי שמדבר יותר... ניהול זמן וארגון יעילים הם המפתח ל


הצלחה להבטחה לשיפור יעדי המכירות, הקפד להישאר ממוקד, הקשב ללקוח, תכיר אותו, תבין את מניעיו וצרכיו, אל תתפרס להצגת מספר רב של מוצרים, ספק המלצה אישית אמינה ונכונה עבורו.


סגירה היא מילה גסה:

מי שטרח בערב שבת, יאכל בשבת.... קיבלת את פני הלקוח באדיבות ושירותיות, הקפדת לנהל שיח אישי מקרב עם הלקוח, הבנת את צרכיו, סיפקת המלצה אישית הוא עדיין מתלבט... בקש בנימוס שישתף אותך בלבטיו, זו לא בושה ולא חוסר נעימות, בהנחה שהצלחת לייצר קשר אישי עם הלקוח. תופתע לגלות שיש ביכולתך להשפיע ולשנות את החלטתו, אחרי הכל, הוא אכן מתעניין במוצר שלך, אחרת הוא לא היה בא.

על ידי אימון והטמעה של טיפים חשובים אלה, בדיקה ושיפור קבוע של אסטרטגיית המכירה שלך, אתה תהיה בדרך למיצוי מלוא פוטנציאל המכירות שלך. בהצלחה!

חברת ZoomAct מפעילה מערך לקוחות סמויים, מקצועי ומיומן שהוכשר במיוחד למשי


מה זו.

המידע הכתוב, מבוסס על אלפי דגימות לקוח סמוי שמופעלים מזה למעלה מעשור.

התובנות המקצועיות והלמידה מתוך הארגון מובילות לשיפור ביצועים באחוזים ניכרים.


לקביעת פגישה:

04-6859600/1

**** המידע נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך רלוונטי לכל אדם בתחום


Comments


bottom of page